*Згідно Закону «Про захист прав споживачів» - товари магазину належної якості обміну/поверненню не підлягають!
Умови повернення для товарів неналежної якості
*Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
- зателефонуйте за телефоном +38098 500 97 42 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником Нова Пошта
-Відділення № 131 м. Одеса
Одержувач Бурдейний Вадим Володимирович, номер телефону +38098 500 97 42
*Оплачує послуги доставки - продавець.
-повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів на електронну пошту roletkashop@gmail.com
-після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківська карту або надсилаємо інший товар.
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправкою, але не відкидаємо можливість браку.
Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
*Повернення коштів провадиться після отримання товару.
*Повернення коштів провадиться на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб.
*Повернення коштів проводиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем.
Так, штори можна вчіпити на зацепи на відкривну частину. А та що глуха, так там ми клеємо скотч.
І тоді ніде не треба буде свердліти